5 תשובות
לא יודעת אם 50/50 אבל כן משיכה זה חשוב בלי משיכה אין פואנטה:/
אני מסכימה אבל אם אני ארגיש משיכה למישהו וזה יהיה הפאק היחידי אני אולי אצליח להתעלם מזה
שניהם חשובים
לגיטימי לגמרי אם אין משיכה אז אין פואנטה