התחברות
הרשמה
עם נגיד יש לי ילדה ואני רוצה לקרוא לה בשם יפה כמו
מישל או אשלי או נגיד וולריה אני יכולה כי זה כיביכול שמות רוסים אבל אני לא רוסיה..
בבקשה לא לצאת עלי או משהו אני לא כל כך מבינה בזה
25 בדצמבר 2020, 19:26
כינויים
2 תשובות
את יכולה מה שאת רוצה..
מישל ואשלי זה לא (רק) רוסי אגב.
א
אנדר וויגין
את יכולה לקרוא לה איך שאת רוצה, אף אחד לא יעצור אותך
D
Dubonit
באותו הנושא:
אני דלוק על ילדה ואני תמיד רומז לה שאני אוהב אותה (לקרוא תיאור)
אני אתיופית ואני רוצה לקרוא לילדה שלי מישל, זה יהיה מוזר אם אני אקרא לה ככה?
איך הייתם רוצים לקרוא לילד או לילדה שלכם?
אני רוצה לקרוא לילדה שלי הופ...
איך אתם רוצים לקרוא לילד/ילדה שלכם?
אני אתיופית ואני רוצה לקרוא לילדות שלי אמה ומישל, זה יהיה מוזר אתיופיות בשמות כאלה ?
אם נגיד בא לי לקרוא תפילה או משהו כזה בלילה לפני שינה מה אני יכול לקרוא?
אני מתה על זעתר ואני רוצה לקרוא לילד שלי ככה, נכון שזה שם יפה?
אני מתה על זעתר ואני רוצה לקרוא לילד שלי ככה, נכון שזה שם יפה?
אני רוצה לקרוא לילדים שלי בשמות קאלי וג'סיקה לבנות וליאו לבן ילדים יצחקו עליהם?
אני מתה על זעתר ואני רוצה לקרוא לילד שלי ככה, נכון שזה שם יפה?