3 תשובות
לדעתי זה ממש יפה
חצי מזה תצבעי בירוק או בלונד לדעתי
אפשר בלונד תכלס, או נגיד קצוות באיזה צבע יפה. או שחור וואי ממש יפה.
אם לא באלך משהו בומבסטי מידי אני הייתי לומדת כל מיני צמות מגניבות או תסרוקות או משהו