8 תשובות
נראלי יהיה מגניב שיהיה לי כוח באתר ואז אני יוכל להעיף מפה את כל אלה שעושים ספאם
חלק באמת רוצים לשפר את האתר. חלק אוהבים את העובדה שהם "מעל האחרים".
הסטיגמה שיצאה על הנאמנים (שאני אודה גם אני האמנתי בה) שהם סתם מניאקים קצת מוזגמת.
סך הכל הם רק רוצים שהאתר ישאר אתר טוב עם קהילה טובה.
כשהגשתי בקשה לנאמנות ממש התלהבתי שאני יכולה לעזור לאתר חחח
שואל השאלה:
סבבה למחוק שאלות בעלות תוכן גס
אבל יש שאלות באמת נורמליות, שלפעמים פשוט מוחקים על סתם. מה כל כך מהנה לשבת מול המחשב בידיעה שאנשים לא מעריכים את התפקיד שלך (אני לפחות לא) ולחפש שאלות למחוק
שואל השאלה:
על זה את מבזבזת זמן? ;-;
כי אנשים רוצים להיות בפוזיציה של כוח ושליטה
כדי למחוק שאלות/תשובות של אנשים שאנחנו שונאים, דא
אני אישית הייתי שמח מאוד להיות נאמן, אבל האתר הזה כבר הפך לטיפשות אחת גדולה אז אני נכנס לפה פעם בכמה שבועות ולא עונה על מספיק שאלות כדי להשיג מספיק פרחים כדי להיות נאמן.

למה אשמח להיות נאמן פה? כי האתר היה בעבר אתר של עזרה אחד לשני, יש לך תקלה במכשיר? אתה יכול ללכת לאתר ולדעת שיהיו כאן אנשים שישמחו לעזור לך.
אתה מבין מאוד בנושא מסוים? היו הרבה כאן שהיו צריכים עזרה, אבל עכשיו השאלות שלהם מסתתרות בגלל שאלות כמו: "גם לכם יש בית ספר?" "בנים אתם תצאו עם בת שלובשת בגדים רחבים" (זה שאלות אמיתיות שמצאתי באתר, שאמורות להימחק בזה הרגע).

האתר עכשיו רק מלא בשאלות מטופשות כאלה והייתי שמח אם הוא היה חוזר למהות המקורית שלו, אז אם הייתי נאמן הייתי מוחק לפחות 50 שאלות כאלה ביום...

אגיד לך רשימה של מה שהייתי מוחק אם הייתי נאמן היום (נכנסתי רק הרגע):

"בנים מה הטייפ שלכם בבנות?"
מה הסיבה? אין מילת שאלה, ובחוקים רשום שחובה (יש עוד סיבות אבל זו אחת מהן)

"בנות תתארו איך אתן רוצות שחבר שלכן יראה?"
זה בכלל לא שאלה, סתם הכניסו לזה מילת שאלה...

"יש לכם מקרים על טבעיים שקרו לכם?"
גם פה אין מילת שאלה...

"מה האנימה מספר אחת שלכם?"
השאלה נחשבת כשאלה ללא מהות, שואל השאלה לא מציין למה הוא צריך את המידע הזה.

הנה 2 עובדות נחמדות:
1. את כל השאלות שהייתי מוחק מצאתי בלי לגלגל למטה באתר, הן היו למעלה.
2. כל השאלות פה ללא מהות, לא מצוינת הסיבה שהן נוצרו ולמה צריך אותן.

פעם הייתי מדווח על מי שעובר על החוק כדי לנסות להחזיר את האתר לאיך שהוא היה פעם אבל רוב הפעמים אני מדווח על דברים ואחרי שעתיים אני עדיין רואה שהם לא נמחקו...