התחברות
הרשמה
שמישהו יגיד לי איך קוראים לשיר -
קישור מצורף
25 בדצמבר 2020, 12:35
שירים
4 תשובות
snowman
א
אנונימי12389
snowman
ט
טאקי
snowman
ל
למה אני פה במקום ללמוד
snowman
I
I am groot
באותו הנושא:
איך קוראים לשיר הזה עם הקליפ הסוטה שמישהו קופץ בבניין ושובר את הרצפה
בבקשה שמישהו יראה את הראיון עם ליאור קוקה ושיגיד לי איך קוראים לשיר שבסוף אני מחפשת אותו שנים ולא מוצאת
שמישהו ישמע את השיר ויגיד לי מה הוא חושב פליזז
מישהו יודע איך קוראים לשיר הזה ברוסית שיר פופ כזה חרוש ניראלי
מישהו יודע איך קוראים לשיר ראפ כזה שפתאום באמצע השיר הוא אומר
פליז שמישהו יגיד לי איך קוראים לסרט הזה.
הלוואי שמישהו פה ידע איך קוראים לשיר הזה שהולך ככה ..סגנון מזרחי דכאון כזה
איך קוראים לשיר /סאונד שיש בדרך כלל שמישהו מתפשט בסרט ?
בסרט של קובי מרימי במאקו יש שיר מדקה 4:30 עד 5:40 מישהו יודע איך קוראים לשיר?
יש לביבי ריקס שיר עם מנגינה רק של גיטרה רגוע ממש מישהו יודע איך קוראים לשיר?
מישהו יודע איך קוראים לשיר הזה שבקליפ בהתחלה העלילה זה כמו בסרטים אילמים ואז (השיר באנגלית)