12 תשובות
מי אמר את זה
די בטוחה שבשני המקרים היו אומרים את אותו הדבר
בשניהם אני אומרת כן
ואתה צודק מי שאומר לזה כן ולא לא זה ממש לא בסדר
שואל השאלה:
שפורפרות
שאלו את שניהם וראיתי את התשובות וזה ממש לא אותו הדבר.
שואל השאלה:
רואה^^
אז אני באמת לא יודעת מה לומר לך, זה לא בסדר
אני הייתי עונה את אותה תשובה בשניהם
בשניהם זה הולך כאילו זה רק 3 שנים זה לא כולכך משנה
שואל השאלה:
זאת לא השאלה...^
אני אומרת לא לשני המקרים לא יודעת מה עם כולם פה
נכון פעם ראיתי שאלה של
"בת 13 ובת 18 הולך?" וכולם אמרו שכן.
אני לא יודעת להסביר את זה,
אנשים כנראה לא מבינים שזוגיות להטבית
היא זוגיות לכל דבר
כי הגבר יכול לנצל את הבת לצרכים המיניים ולזרוק... הוא יכול להפעיל עליה כוח, להכות , קיצר.פשוט לא
שואל השאלה:
רגע, וזה לא נכון אם יש שני גברים!?^