התחברות הרשמה

אחותי מטר שבעים ושלוש, איך ומה ולמי היא צריכה לפנות כדי לדגמן(נגיד לעדיקה)?

היא בת 18 עוד מאת 19
25 בדצמבר 2020, 11:46
דוגמנותסוכנויות דוגמנות    
תשובה אחת
היי, היא צריכה בעיקרון לפנות לסוכנות שתעזור לה, איך היא נראית? צבע עיניים, שיער וכו
ה
הבדויה
באותו הנושא:
אני מטר שבעים ואני שוקלת שמונים ושלוש קילו אני אשמח שתתנו לי עצות לרדת במשקל
שבעים ושניים אלף אחיות ? או שבעים ושתיים אלף אחיות? הסבר בבקשה
מטר שבעים ושלוש לגבר זה נמוך יחסית?
מטר שמונים ושש משקל שבעים ושלוש זה בסדר?
הוא מטר שבעים ושלוש ואני מטר חמישים ושבע...הולך?
בן אדם בגובה מטר שבעים ושלוש זה נחשב גבוה או בינוני?
עשיתי מבחן אם יש לי דיכאון ויצא לי שבעים ושלוש שזה מאוד גבוה
מטר שבעים ושלוש זה טוב לגיל 15?
שבעים ושתיים אלף אחיות? או שבעים ושניים
אני מטר שבעים ואני שוקלת שישים ושלוש זה הרבה
בן 16 , מטר שבעים ושלוש, שוקל 61.