תשובה אחת
את יכולה לתת כל מיני סיטואציות שאנשים מתמודדים איתם בסגר ולשאול את האנשים מה הם היו עושים באותה סיטואציה/ מה הם מציעים להם לעשות... לשאול אותם מה הדבר הרע והטוב שקרה להם כתוצאה מהסגר/ אם הם חושבים שהיה צריך לשנות משהו בסגר / לתת איזשהיא כתבה שקשורה לסגר ולעלות עליה שאלות וגם לענות על שאלות שהקהל שואל שקשורות לכתבה/ לבחור מהזום 2-3 אנשים שכל אחד יעביר בצורה שהוא רוצה ( פנטומימה ,הצגה וכו'....) משהו שקשור לסגר(אי-אפשר לצאת מהבית/ לפגוש חברים וכו'...) האנשים מסביב יגידו מה הסיטואציה ומה הם היו עושים / לשאול אם מישהו היה חולה קורונה ואיך הוא הרגיש להתמודד מהסגר...