6 תשובות
לא.. פשוט יש לו פחות כלים מהמדינה להצליח
לא ממש לא פשוט החינוך הפריפריאלי בדרכ פחות טוב מהחינוך במרכז כי המדינה פחות משקיעה במקומות האלה
לא, אי אפשר להכליל ככה. החינוך במרכז נחשב טוב יותר מבפריפריה, אבל בתור מישהי שגרה במקום ממש פלצני במרכז שמתהדר בחינוך שלו אני מכירה מלא ילדים שלא היו מביסים ילד בכיתה ה' בחידון. ויש המון אנשים מאוד חכמים בפריפריה
כן
כי יש יותר כלים
גם אני למשל גרה במקום מאוד פלצני במרכז והילדים כאן יותר חכמים מאנשים בני 40.
כי יש יותר כלים
גם אני למשל גרה במקום מאוד פלצני במרכז והילדים כאן יותר חכמים מאנשים בני 40.
בן אדם חכם שרוצה להשכיל ולדעת יסתדר גם בלי כלים^
אני פריפריאלית ומכירה מלא עם ידע שלא מבייש בני 40. אנשים חכמים יש בכל מקום פשוט במרכז יש להם יותר סיכוי להתפתח בבחינה הזאת
אני פריפריאלית ומכירה מלא עם ידע שלא מבייש בני 40. אנשים חכמים יש בכל מקום פשוט במרכז יש להם יותר סיכוי להתפתח בבחינה הזאת
בממוצע כן
באותו הנושא: