7 תשובות
אוי קודם כל אני ממש מצטערת... חשוב שתדברי על זה עם מישהו (חברות, משפחה- לא הגרעינית אם קשה לך....)
אני באמת חושבת שהדרך הכי טובה לעזור בבית ובעיקר לאמא שלך זה לא להישבר ולהיות חזקה בשבילם
אני מאמינה שיהיה טוב.. תקווי ואל תאבדי תקווה כי זה הכי חשוב
תהיה עם אמא שלך ופשוט תתנהגי איתה כאילו הכל רגיל ואני חושבת שזה מה שיעשה לה הכי טוב פשוט לראות שהבת שלה לא נשברת בגללה
אל תפחדי תאמני שהיה טוב וזה בטוח יעזור
ושוב פעם אני ממש מצטערת בשבילך הלוואי שאמא שלך תחלים
מצטערת לשמוע שאת והיא צריכות לעבור את זה שוב ואם תרצי אני פה תמיד.
גם שהכל מתמוטט ונראה רע, תאמיני שאתם תעברו את זה ואתם תעברו את זה.
אתם משפחה חזקה כל כך ואתם מדהימים.
אני חושבת שמה שיהיה הכי טוב שתעשי זה אם תבואי בראש חיובי ואופטימי לכל המצב הזה.
זה לא קל אבל זה עוזר ואם תראי את זה למשפחה שלך זה ישפר את ההרגשה שלהם.
תטפלי באחיות שלך שצריך, תשמחי אותה כמה שאת יכולה וגם את המשפחה שלך.
תדעי שאת לא צריכה לקחת הכל על עצמך וזה בסדר אם גם את צריכה להתפרק פעמים.
אל תאבדי תקווה גם שהכל לא מסתדר.
זאת הולכת להיות תקופה לא קלה, ואתם תעברו דרך ארוכה שאני מקווה שבסופה יהיה טוב. אני מאמינה שבסופה יהיה טוב. עברתם את זה פעם אחת ואתם תצליחו לעבור את זה שוב.
יהיה בסדר, ואת מדהימה.
רפואה שלמה
רק איחולי בריאות
שהמחלה הארורה לא תתקיים יותר.
והיא תבריא !







כל מי שחולה כל מי שמכיר חולה בבקשה תשתפו את זה
ויטמין b17 שיש בגרעין של משמש
בבקשה תקראו על זה באינטרנט
וגם מיץ גזר
אנונימית
היי אהובה קודם כל אם זה רק גידול אז זה אומר שזו רק ההתחלה ויש מיליון דרכים לטפל בזה.
יש כדורים ביולוגים, הקרנות, כימותרפיה..
אצל אבא שלי ז"ל גילו את זה בשלב מאוחר והיו לו כבר גרורות במוח אז לא היה לו סיכוי כמו לאמא שלך..
אני יודעת מה זה מלחמה בסרטן, זה קשה, כל החיים שלך מתהפכים..
לפחות רק החיים של אמא שלך כי אני מאמינה שהיא לא רוצה להכניס אותך לתוך הבלאגן.
תהני מגיל ההתבגרות, את לא צריכה לשמוע את כל הפרטים.. תצאי עם חברים, תלמדי, תראי סרטים.
חשוב שתעזרי לאמא בבית אז תכיני לה תה, תשאלי אותה אם היא מרגישה טוב, אם היא צריכה משהו, תעזרי יותר בעבודות הבית ותנסי להקל עליה כמה שיותר.
אני מאחלת לה ולכל המשפחה שלך בריאות ושלווה ורוגע<3
היי, מה שלומך?
אני ככ מצטערת לשמוע
אם את רוצה לדבר אני פה❤ (לאמא שלי היה 3 פעמים סרטן אז אני יודעת בדיוק מה את עוברת)
ואין לך סיבה לדאוג אמא שלך נצחה את הסרטן בפעם הראשונה כמו גיבורה והיא תנצח את הסרטן פעם שניה כמו גיבורה!