6 תשובות
מצטרפת לשאלה
שואל השאלה:
ליאורה זה בדיוק מה שמלחיץ אותי שאני פתאום לא אשתמש בזה
אנונימית
לי לא קנו טלויזיה חדשה הייתי לנו בסלון טלויזיה שהיא קטנה לפני כמה שנים החלפנו אותה לגדולה אז העבירו לחדר שלי את הקטנה
תחשבי אם את באמת רוצה אני מסתדרת עם טלפון אני בכללי בקושי צופה בטלויזיה כמעט רק בטלפון יותר נוח לי
בהתחלה לא היה לי ואז רציתי ממש ראיתי בהתחלה ועכשיו אני לא משתמשת בה בכלל
זה ממש כיף
כן למה לא תחשבי נטפליקס ולאכול
אנונימית