4 תשובות
בטאסק מאנאג'ר סטרט אס דיסקורד רייט קליל ודיסאיבל
שואל השאלה:
אפשר באנגלית שתכתוב?
לא יודע מה זה דיסקורד
אבל עם תלחצי לחיצה ימינית על סרגל המשימות יפתח לך תפריט, תבחרי בתפריט במנהל המשימות
יפתח לך חלון של מנהל המשימות שם תבחרי למטה באופציה של יותר פרטים (או משהוא כזה)
יפתח לך חלון נרחב של מנהל המשימות
שם תעברי ללשונית של התחל ותבחרי באיזה תוכנה שבא לך ותבטלי הפעלה אוטומטית

שימי לב לא לבטל תוכנות שאת לא מכירה
תיכנסי להגדרות ואז אפליקציות ואז יש שם בצד ימין כל מיני הגדרות תבחרי הפעלה ותכבי את דיסקורד