10 תשובות
איזו שאלה תפתח אותו ותבדוק נו באמת
אייפון xs הוא טוב
דווקא הוא ממש אחלה, אנשים סתם ישר טוענים שעם עבר קצת זמן זהו המכשיר לא טוב אבל באמת שזה בולשיט
שואל השאלה:
איך אני יכול לדעת אם הטלפון טוב רק מלפתוח אותו? שאלתי בכלליות איך הוא מה הבעיה
אנונימי
אם לאחרים הוא יהיה לא משהו ולך כן אז מה זה משנה מה אומרים.....
כל האייפונים שמעל עשר מעולים אל תדאג
הוא לא הכי חדש שיצא יצא מאז 11 ו12 אבל הוא אמור להיות בסדר. העיקר שאמא שלך הפתיעה אותך וקנתה לך אייפון,
שואל השאלה:
מה זה בסדר? הוא יהיה סבבה כאילו ולא עוד חודש יתקע?
אנונימי
יש לי אותו, והוא טלפון ממש טוב, שיצא רק שנה לפני ה-11 (יש חלקים שיותר טובים אפילו מה-11). תתחדש!
יש לאבא שלי אותו נראה לי וזה אייפון ממש טוב