5 תשובות
ממש לא לדעתי
מה זה?
נגד, אני לא חושב שאפליה מתקנת זה הפתרון
אני חושב שצריך לעשות שוויון ולא להחליף אפליה באפליה
נגד.
כי ההפלייה המתקנת הזאת כבר יותר גרוע מההפלייה עצמה. הם ממש ממש מגזימים. אם כבר אז הם מקבלים יותר מאנשים רגילים רק בזכות זה.
כי לא משנה מה קורה את לא צריכה לרדת לרמה הזאת, לא משנה עם זה בחינוך או ידידות, לא ככה אנשים יקבלו את המסר שלך..