5 תשובות
אני הייתי מסתירה אבל אמא שלי לא היה אכפת לה סתם אני מתביישת
קודם אני אדבר עם אמא שלי ואז אני אגיד לאבי
אבא שלי קשוח עם בנים..
תלוי במצב אם אני ארצה לשאול את הדעה של איך היא חושבת שזה ילך ומה היא חושבת עליו אבל אני לרוב מחכה כמה ימים רואה אם זה ברצינות
אני אספר להם עם הזמן, יכול לקחת איזה שנה
באותו הנושא: