4 תשובות
אקרטיק מאנקיז הם מיין סטרים.
אני לא מכיר בן אדם אחד שלא שמע או שומע אותם...
כן... למה לא?
כן אני מת עליהם
אבא שלי היה משמיע לי את am עוד בכיתה ג, נוסטלגיה אני אשכרה לא יכול לשנוא שיר אחד שלהם