10 תשובות
רואים לך את הגב אי אפשר לזהות אותך לדעתי אז זה עדיין אנונימי
חח זה אבל אבל בכוונה בלי חולצה?
אנונימית
זה כולה הגב שלך.
ואני כל פעם שמה תמונה שרואים את הפנים שלי בבירור ומזהים אותי פה, לי אישית לא אכפת, אם לא בא לך שיזהו אותך שים תמונה לא ככ ברורה כמו זו ששמת. זה לא רעיון רע כי אין פנים.
ואני כל פעם שמה תמונה שרואים את הפנים שלי בבירור ומזהים אותי פה, לי אישית לא אכפת, אם לא בא לך שיזהו אותך שים תמונה לא ככ ברורה כמו זו ששמת. זה לא רעיון רע כי אין פנים.
שואל השאלה:
כן אבל לא אנונימי לגמרי לגמרי. נגיד לי זה מוזר לראות פה את עצמי עכשיו כי עד עכשיו - דיברתי כאן על דברים שלא דיברתי עם אף אחד. בזכות האנונימיות הזו. זה מרגיש מוזר חחח
כן אבל לא אנונימי לגמרי לגמרי. נגיד לי זה מוזר לראות פה את עצמי עכשיו כי עד עכשיו - דיברתי כאן על דברים שלא דיברתי עם אף אחד. בזכות האנונימיות הזו. זה מרגיש מוזר חחח
שואל השאלה:
וכן זה בכוונה בלי חולצה, היא לא עפה ברוח בטעות חחח מה נראלך
וכן זה בכוונה בלי חולצה, היא לא עפה ברוח בטעות חחח מה נראלך
בסדר אבל זה רק הגב שלך, אף אחד לא יזהה אותך ככה. זה לא באמת משנה.
חחח זה תלוי בך אח
גם אני שמתי תמונה שלי. כי אני מרגיש פתוח ואני אוהב לדעת עם מי אני מדבר אז אני שם גם בעצמי.
גם זה רק הגב שלך הכל טוב.
גם אני שמתי תמונה שלי. כי אני מרגיש פתוח ואני אוהב לדעת עם מי אני מדבר אז אני שם גם בעצמי.
גם זה רק הגב שלך הכל טוב.
שואל השאלה:
ווא אתה בן עשרה עשרה?? פשיי פיתחת גוףף אחי כל הכבוד
ווא אתה בן עשרה עשרה?? פשיי פיתחת גוףף אחי כל הכבוד
עשרה עשרה? יעני ארבע עשרה חח?
תודה האמת שהתמונה מטושטשת אבל כן אני עושה סטריט:). אחלה שרירי גב אגב השיחה.
תודה האמת שהתמונה מטושטשת אבל כן אני עושה סטריט:). אחלה שרירי גב אגב השיחה.
שואל השאלה:
חחח עשרה עשרה, אופס, וכןן רואים. אין על סטריט. ישר כח
חחח עשרה עשרה, אופס, וכןן רואים. אין על סטריט. ישר כח
באותו הנושא: