4 תשובות
כן איזה כיף שיש אותם כשהם מבקרים את הממשלה ושמים אותם במקומם
שואל השאלה:
הם לא מציגים דעות, אם מציגים את הבדיחה הזאתי שנקראת מדינת ישראל ומראים כמה מטופשים אנחנו נראים מהצד. נותנים לך פרספקטיבה על המדינה שלנו ועל הבעיות של כולנו.
הם לא מציגים דעות, אם מציגים את הבדיחה הזאתי שנקראת מדינת ישראל ומראים כמה מטופשים אנחנו נראים מהצד. נותנים לך פרספקטיבה על המדינה שלנו ועל הבעיות של כולנו.
לא זה לא הם העבירו ביקרות כלפי איך שהמדינה מתנהלת בזמן הקורונה אין צד שיש לו את הזכות לבקר וצד שלו
שואל השאלה:
מן הסתם שזה נוטה לשמאל כשהם סאטירה על הכנסת והממשלה כשזה לרוב הליכוד והימין.
מן הסתם שזה נוטה לשמאל כשהם סאטירה על הכנסת והממשלה כשזה לרוב הליכוד והימין.