התחברות
הרשמה
יש לי שאלה במדעים תוכלו לעזור ?
התאית בצמחים נוצרת מגלוקוז, והיא בונה את דופן תאי הצמחים. צמחים אינם מסוגלים לפרק תאית. האם אנו יכולים להגיד כי תאית היא חומר תשמורת בצמחים ? נמקו
24 בדצמבר 2020, 09:54
תשובה אחת
כן כי הצמחים יכולים לפרק אותה. אם זה היה נגיד בבעח או בבני אדם אז התאית הייתה יוצאת בצואה כי הגוף לא יודע לפרק אותה
אנונימית