3 תשובות
מה שאמרה "מור וקינמון" זה פשוט לא נכון... אגב, תמיד נותנים 20% לתוקף, כלומר שזה לא באמת פג ב21.12, זה יפוג בערך עוד יומיים. בכל מקרה, את יכולה לשתות את זה כל עוד זה לא החמיץ. לא יקרה לך כלום.
תשתי הם סתם מנסים לדייק תתאריך אם זה שלוש ימים מותר אני טעמתי לילה שהכנתי ועבר שלוש ימים והיה טעים איתו אבל אם זה שבוע אז תזרוק לדעתי תשתה כי אני ניסיתי ולא קרה לי כלום
ממש לא מומלץ לשתות. יש סיבה שיש תאריך שצריך לזרוק, אל תנסה בדרך הקשה.