6 תשובות
אני גרה בישוב זה די כיף.
כולם מכירים את כולם ועוזרים לכולם
כולם נחמדים ובעיר תמיד יש מעמדות כאלה מכל בחינה בישוב כולם שווים כזה (אם הבנת למה אני מתכוונת)
כולם מכירים את כולם ועוזרים לכולם
כולם נחמדים ובעיר תמיד יש מעמדות כאלה מכל בחינה בישוב כולם שווים כזה (אם הבנת למה אני מתכוונת)
אנונימית
אני גרה ביישוב ולגמרי סבבה פה, קהילה קצת של פלוצים אבל בסדר, מכירה את רוב המשפחות ביישוב.
אני גרה במושב ועיר קטנה, את האמת? לי לפחות ממש כיף, לא הייתי רוצה מקום אחר:)
ברכיה הכי טוב חחח
זה ממש כיף וכולם במרחק מקסימום 10/20 דקות הליכה, ואין ביניינים אז הנוף ממש יפה.
זה ממש כיף וכולם במרחק מקסימום 10/20 דקות הליכה, ואין ביניינים אז הנוף ממש יפה.
גדרה עיר מכוערת... לא כדאי
^ לא יפה, נכון אבל לא יפה
באותו הנושא: