התחברות
הרשמה
עברתי טסט והוצאתי היתר נהיגה באתר של משרד הרישוי והדפסתי אותו. הוא נעלם לי. איך אפשר לשחזר אותו ולהוציא חדש?
23 בדצמבר 2020, 22:25
רשיון נהיגה
משרד הרישוי
נהיגה
2 תשובות
יש עמדות בסופר פארם
R
Rainy
^באתי לכתוב את זהה
W
WFM
באותו הנושא:
חייבים ללכת לדואר כדי לבצע תשלום אגרת היתר נהיגה אחרי שעברתי טסט?
מתי רושמים לי באתר של הרישיון נהיגה עם עברתי טסט או לא?
עברתי טסט, מאיפה מוציאים היתר נהיגה?
אם עברתי טסט ואני משלמת את היתר הנהיגה באתר, אני מדפיסה וזהו אני יכולה לנסוע ?
עברתי טסט אתמול ולצערי לא הספקתי לגשת לדואר להנפיק את ההיתר רישיון נהיגה..
ימי המלווה מתחילים להחשב ביום שעברתי טסט או ביום שהוצאתי את ההיתר נהיגה?
עברתי טסט ושילמתי את האגרה בטלפון וצילמתי מסך של ההיתר נהיגה.. אני יכולה לנהוג עם הצילום של ההיתר בטלפון או שחייב את הדף
עברתי טסט קיבלתי הודעה שהיתר שלך יהיה אפשרי רק מחר משהו כזה קיצר
עברתי רישיון לפני שבוע, איפה אמורים לשלם את אגרת היתר רשיון הנהיגה?
עברתי אתמול טסט, בהודעה כתבו לי ללכת לקבל היתר נהיגה בדואר וגם המורה אמר ללכת לדואר
אחרי שהוצאתי בקשה להוצאת רישיון נהיגה באתר מקוון שלהם, מה עכשיו?