8 תשובות
יא אני באותו המצב !!
אנונימית
שואל השאלה:
זה כזה מעצבן וגם היא יותר מיוחדת ממני...
זה כזה מעצבן וגם היא יותר מיוחדת ממני...
תאמת? מה שעושה את ההבדל בדרך כלל זה בהשקעה עצמית. לבוש, ריח, שיער וכדומה. אומר כגבר שמטפח את עצמו. לדעתך איך ההבדלים ביניכן מתבטאים?
שואל השאלה:
היא פשוט יותר גבוהה ממני וכל יומיים קונה עוד חצי ארון רק שיהיה לה אה וגם יש לה קצר עם שתי פסי בלונד בקדימה של השיער
היא פשוט יותר גבוהה ממני וכל יומיים קונה עוד חצי ארון רק שיהיה לה אה וגם יש לה קצר עם שתי פסי בלונד בקדימה של השיער
קודם כל אגיד לך אישית שאני ועוד הרבה אוהבים נמוכות. סביבות מ 1.65 ואני 1.80 בעצמי. פסים של בלונד?.. לא יודע.. נשמע ממש שולי.. הבדלים במבנה גוף? פנים? אם סך הכל זה העיקר אז נשמע שזה תלוי התנהגות ולבוש. אפשר להיות מושכת עם מעט בגדים. ממש מיותר לקנות ערימות, במקום להתאים אאוטפיטים שונים מאותם בגדים
למה את ככ בטוחה שזה ספאם? ספאם לא נראלי היה רושם משהו כזה. יותר משהו בסגנון של "לבצע יחסי מרות עם קורנפלקס כריות"
שואל השאלה:
אין כל כך הבדל במבנה גוף אנחנו בערך אותו הדבר אבל פשוט כאילו שאנחנו ביחד תמיד שמים לב רק אליה וזה די פוגע וכזה מביך
אין כל כך הבדל במבנה גוף אנחנו בערך אותו הדבר אבל פשוט כאילו שאנחנו ביחד תמיד שמים לב רק אליה וזה די פוגע וכזה מביך
אל תעתיקי את ההתנהגות שלה אבל תנסי לשים לב לאיך שהיא מתנהגת פחות או יותר וגם עצה שלי בנים אוהבים שבנות מראות ביטחון עצמי(לא יותר מדיי) וצוחקות איתם ולגבי המראה פשוט תנסי להראות הכי טוב שאת יכולה תקני גם בגדים שווים תתאמני תעשי תספורת יפה תתאפרי תקני בושם טוב בקיצור תהפכי לגרסה הכי טובה של עצמך שאת יכולה להיות
באותו הנושא: