11 תשובות
לא
זה לא צריך להרוס
לצבוע את השיער הורס אותו, אבל תלוי כמה פעמים את צובעת. פעם אחת לא תזיק.
יהרוס יהרוס...
אנונימית
לא אני צבעתי את השיער בגיל 9 וזה לא הרס לי את השיער בכלל!!!
שואל השאלה:
אני רוצה לצבוע לבלונדיני זה נחשב חימצון?
אני רוצה לצבוע לבלונדיני זה נחשב חימצון?
תלוי איך את מטפחת אותו
כן כי תצטרכי לחמצן את השיער לפני שאת צובעת לבלונד
כן זה חמצון
שואל השאלה:
אני רוצה ליצבוע משיער חום יחסית בהיר לבלונדיני וזה כנראה עם חימצון זה יהרוס לי ממש את השיער? מה זה יגרום לשיער?
אני רוצה ליצבוע משיער חום יחסית בהיר לבלונדיני וזה כנראה עם חימצון זה יהרוס לי ממש את השיער? מה זה יגרום לשיער?
את תצטרכי כל פעם לחדש את החמצון לא ? ( אני משערת) אם כן זה יהרוס לך את השיער עם הזמן לפי דעתי תשאירי טבעי ותחסכי לך... ראיתי מלא בנות עם שיער יבש ולא בריא בגלל שצבעו לו את החיים.
באותו הנושא: