11 תשובות
לא
זה לא צריך להרוס
לצבוע את השיער הורס אותו, אבל תלוי כמה פעמים את צובעת. פעם אחת לא תזיק.
יהרוס יהרוס...
אנונימית
לא אני צבעתי את השיער בגיל 9 וזה לא הרס לי את השיער בכלל!!!
שואל השאלה:
אני רוצה לצבוע לבלונדיני זה נחשב חימצון?
תלוי איך את מטפחת אותו
כן כי תצטרכי לחמצן את השיער לפני שאת צובעת לבלונד
כן זה חמצון
שואל השאלה:
אני רוצה ליצבוע משיער חום יחסית בהיר לבלונדיני וזה כנראה עם חימצון זה יהרוס לי ממש את השיער? מה זה יגרום לשיער?
את תצטרכי כל פעם לחדש את החמצון לא ? ( אני משערת) אם כן זה יהרוס לך את השיער עם הזמן לפי דעתי תשאירי טבעי ותחסכי לך... ראיתי מלא בנות עם שיער יבש ולא בריא בגלל שצבעו לו את החיים.