6 תשובות
כדי שלא ידביקו עוד אנשים. אין הרבה חיסונים
כי אין מספיק חיסונים
כי רק מבוגרים מתחסנים
כי לא התחסנו מספיק אנשים
יקח זמן עד שכולם יתחסנו, זה לא יקרה כלכך מהר
שואל השאלה:
אבל יצאנו מסגר ראשון מי 1 בנובמבר ^
אבל יצאנו מסגר ראשון מי 1 בנובמבר ^
אנונימי
באותו הנושא: