4 תשובות
^^ את הקובץ
אם זה בטלפון צריך להוריד אותו במחשב צריך לפתוח אותו ורק אז לשלוח
אם אין לך את התוכנה של הוורד, אין מצב שזה ייפתח.
אם שולחים את הקובץ למחשב שיש לו וורד, הקובץ ייפתח כרגיל.
שואל השאלה:
את מי?
אי אפשר צריך להוריד אותו קודם