17 תשובות
מי אמר שיש?(:
מישהי פה בדיכי..
תשאלי את היטלר
אין

הוא פשוט קיים
מתי אמרו שיש? לול
לתקןאת עצמינו ע''י שימוש בתורה ובמצוות
כי רק בני האדם הם בעלי בחירה - לטוב ולרע. אז תפקידם לקדש את שמו של הקב"ה בעולם.
אנונימי
אין סיבה אנחנו מיותרים
לרוב העונים פה:

את לא חושבים שאלוקים (שהוא מושלם) לא יברא דברים "מיותרים" סתם ככה?
אנונימי
אין צורך אנחנו חיים כי עוד לא נכחדנו
בקצרה ממש, אנחנו פה כדי לעבוד את ה'.
^ למה הוא רוצה שנעבוד אותו?
אנונימית
אף אחד לא מכריח אותך להתקיים
חחח. כל הכבוד על המקוריות!
ואין צורך.
^^^ כי ככה הוא יתן לנו שכר בלי שנתבייש (כי טרחנו בעבור קיום המצוות).
אנונימי
אין