12 תשובות
אוהבת את גאגא מבחינה ווקאלית ומבחינת מסרים.
גם סיה אחלה.
גם סיה אחלה.
סיה
אני לא יודעת מי זאת מי את יכולה לומר לי, ליידי גאגא ואז בשיחה אחרת אני אומר לך, "לא דיברת איתי על ביונסה או משהו"
אנונימית
לדעתי ליידי גאגא
כל אחת בדרכה , הן סגנון שונה לגמרי , לא חושבת שיש צדק בלהשוות אותן. לשלושתן יש שירים יפייפים
לאלאלא אני פשוט לא מקשיבה להן אז לדעתי הן נשמעות אותי הדבר ואני באמת לא יודעת מי זאת מי
אנונימית
סיה
לסיה יש יותר שירים שאני אוהבת
שלושתן אדירות לדעתי
סיה גאון מוזיקלי היא כתבה יותר ממאה שירים וגם מבחינה ווקאלית.
ליידי גאגא מעבירה מסרים חשובים והיא זמרת מעולה
וביונסה גם זמרת ממש טובה לדעתי, אני הכי פחות שומעת אותה משלושתן אבל היא ממש טובה
סיה גאון מוזיקלי היא כתבה יותר ממאה שירים וגם מבחינה ווקאלית.
ליידי גאגא מעבירה מסרים חשובים והיא זמרת מעולה
וביונסה גם זמרת ממש טובה לדעתי, אני הכי פחות שומעת אותה משלושתן אבל היא ממש טובה
אנונימית
סיה הכי טוב בפער
ליידי גאגא ברור
גאגא
באותו הנושא: