יאו אוף אתמול אמא שלי הפילה לי את הטלפון בטעות והיה סדק ענק על המסך והיום ראיתי שיש על הסדק פס שחור כזה בטלפון עצמו
וזה ממש מבאס כי אני בטוחה שאמא שלי לא תסכים לקנות לי טלפון חדש וגם אני שמרתי עליו באמת מלא זמן ופתאום היא מפילה לי אותו וכאילו אני יודעת שזה לא בכוונה אבל עדיין זה מבאס
ולשאלה ,איך לשכנע אותה לקנות לי טלפון חדש? (אני לא רוצה לתקן כאילו גם לפני שזה נשבר רציתי טלפון חדש והיא לא הסכימה ויש לי את הטלפון הזה כבר משהו כמו ארבע שנים)