4 תשובות
נחתי, ישנתי
נתנו לי להשלים הכל והייתי הרבה פחות עמוסה (:
הייתי קובעת לי לוח זמנים מה לעשות בכל שעה, וככה הייתי נותנת לעצמי גם לנוח , ובתכלס אין יותר מידי מה לעשות, זה תקופה והיא תעבור כמו כל דבר בחיים זה יעבור הלחץ, בהצלחה❤
הייתי עושה מלא הפסקות, וחוזרת אחרי שעתיים לחזור שוב ולשנן כדי לא להעמיס יותר מידי על המוח ..
מדיטציות, חשיבה אופטימית שומעת מנגינות מרגיעות ..