5 תשובות
תקיאי והתחושות המגעילות יעברו
תפסיקי לפחד....זאת פעולה ממש טבעית של הגוף....כל עוד שאתה לא עושה את זה בכוח זה ממש לא נוראי....את תרגישי משוחררת....זה ממש יקל עלייך....
שואל השאלה:
אבל כשהייתי קטנה הייתי חולה ומקיאה מלא ויש לי טראומה מאז... זאת הרגשה מזעזעת להקיא וזה מגעיל וכואב כזה
אבל כשהייתי קטנה הייתי חולה ומקיאה מלא ויש לי טראומה מאז... זאת הרגשה מזעזעת להקיא וזה מגעיל וכואב כזה
אנונימית
מגעיל כן
כואב פחות
כואב פחות
מובן...אבל תגידי לעצמך שאת לא הילדה הקטנה הזאת שמפחדת מזה....הגוף שלך אחר הוא ירגיש את ההקלטה קצת אחרת...הכל יהיה טוב....
באותו הנושא: