12 תשובות
חרא של סרט ביי
רק לי אין מושג על איזה סרט היא מדברת?
אוקי
אוקי
אני שונאת את טסה היא חתיכת כלבה
כל הסרט היא משחק לו בלב לא הבנתי
כל הסרט היא משחק לו בלב לא הבנתי
אני שונאת את טסה היא חתיכת כלבה
כל הסרט היא משחק לו בלב לא הבנתי
כל הסרט היא משחק לו בלב לא הבנתי
הם מושלמים אבל הרדין יותר
שואל השאלה:
לא הסרט!!! הספר כפרה עליכם
הסרט לא משהו
אבל הספר פשוט מדהים.
לא הסרט!!! הספר כפרה עליכם
הסרט לא משהו
אבל הספר פשוט מדהים.
הרדין צורח גיי וטסה סתם פוסטמה אני בטוחה שהגרסה של הוואטפאד הרבה יותר טוב (וזה הארי במקורי )
שואל השאלה:
po.v^
אחריי ש..
אבל הספרר
po.v^
אחריי ש..
אבל הספרר
המערכת יחסים שלהם מגעילה אותי
אנונימית
זה גם סרט גרוע של ילדות בנות 11
אנונימית
סרט גרוע העברתי באמצע הוא עצבן אותי
והטסה הזאת בכלל
והטסה הזאת בכלל
ובדרך שניהם מתעללים אחד בשני נפשית? ממש זוג משמיים... אז לשאלה שלך, לא, הם נוראיים ביחד
אנונימית
באותו הנושא: