5 תשובות
שואל השאלה:
*במתמטיקה
*במתמטיקה
אנונימית
חחח לא את כיתה ט כפרה החומר שלומדים בכיתה הזאת אין אותו בכלל לבגרות כיתה מבוזבזת תנצלי אותה לעשות באלגנים ומסיבות עם חברים לא כל היום לילמוד
אנונימית
שואל השאלה:
אם אני אכשל בו איך זה ישפיע על הציונים שלי? ^
אם אני אכשל בו איך זה ישפיע על הציונים שלי? ^
אנונימית
תנסי לעשות הכי טוב שלך אני גם ב ט היה לי חרא מבחנים במחצית א אבל אם תעשי שיפור קטן במחצית שנייה הכול טוב
המבחנים של כיתה ט לא משפיעים בתיכון
זה סהכ ציון נורמלי
ובדרכ לומדים חומר לבגרות בי' יש לך את ה30%
הכל בסדר סהכ מבחן אם תכשלי בו לא יקרה לך כלום זה רק ישפיע על הציון מחצית בתעודה של השנה
אל תלחצי סהכ כיתה ט
זה סהכ ציון נורמלי
ובדרכ לומדים חומר לבגרות בי' יש לך את ה30%
הכל בסדר סהכ מבחן אם תכשלי בו לא יקרה לך כלום זה רק ישפיע על הציון מחצית בתעודה של השנה
אל תלחצי סהכ כיתה ט
באותו הנושא: