9 תשובות
לא כזה עצוב
שואל השאלה:
^הם עדיין חברים טובים כזה?
אנונימית
למה את כותבת את השמות שלהם באנגלית
זה לא סוף עצוב אבל זה גם לא סגירת מעגל, כאילו חסר משהו
פשוט תמשיכי את המנגה לדעתי מאותה נקודה או אפילו מהתחלה עדיף זה הרבה יותר מפורט מהאנימה
וכן הם חברים הכי טובים לנצח!!! אבל אני חושבת שהם יותר מזה tho
לא הייתי אומרת עצוב
לא, הם ימשיכו להיות חברים
הולכת לצאת עוד עונה אז אל דאגה
איך ומתי ?