3 תשובות
לא כולם עושים ברגליים אולי בגלל זה.
או שהיא לא אוהבת לעשות
או שבגלל החורף נראלה שזו סיבה להזניח
או שהיא לא מבינה למה גל ולא רגיל
אומרים שלעשות לק גל ברגליים זה מסוכן אז הרבה קוסמטיקאיות או איך שלא קוראים להן מקבלות קצת שוק שאומרים להם אבל זה בסדר אין לך ממה להיבהל