8 תשובות
למה דאק פייס?!?!?!
איכס אני לא מאמין שראיתי את זה... זה עושה לי צרבת
איכס אני לא מאמין שראיתי את זה... זה עושה לי צרבת
יפה!
בואי נגיד שזה נכון... אבל את מושלמת.. אח הקנאה
אנונימי
איזה אנשים קנאים!
לא להקשיב את ממש יפה (:
לא להקשיב את ממש יפה (:
יאא איזה יפה את כמו ברבי!
כן:) את יפה...
את יפה!
את פרחה, זה מה שבטוח
אנונימי
באותו הנושא: