4 תשובות
שואל השאלה:
תודה 3>
אנונימי
ממש טוב
למרות שאני לא ממש מסכימה עם הדעות שלך אבל הפיסקה מצויינת
סבתא שלי מורה ללשון והעברתה לה את זה והיא אמרה שהתנסכת בצורה מקסימה
אנונימית
שואל השאלה:
זה טוב לפי דעתך?
אנונימי
היי גמני בכיתה ח
אנונימית