4 תשובות
שואל השאלה:
תודה 3>
תודה 3>
אנונימי
ממש טוב
למרות שאני לא ממש מסכימה עם הדעות שלך אבל הפיסקה מצויינת
סבתא שלי מורה ללשון והעברתה לה את זה והיא אמרה שהתנסכת בצורה מקסימה
למרות שאני לא ממש מסכימה עם הדעות שלך אבל הפיסקה מצויינת
סבתא שלי מורה ללשון והעברתה לה את זה והיא אמרה שהתנסכת בצורה מקסימה
אנונימית
שואל השאלה:
זה טוב לפי דעתך?
זה טוב לפי דעתך?
אנונימי
היי גמני בכיתה ח
אנונימית
באותו הנושא: