התחברות
הרשמה
פליז מי שמבין באפטר אפקט תכנסו
באיזה גודל בדכ עושים אדיט בצורת מלבן באפטר?
22 בדצמבר 2020, 19:54
After Effects
התייעצויות
תשובה אחת
1920x1080
אני אישית אהבתי יותר 1280x720 (אותה צורה אבל במימדים קטנים יותר).
S
Self
באותו הנושא:
מי שעורך באפטר אפקטס/בסוני וגאס כנסו, בבקשה זה ממש קצר ואני צריכה את העזרה שלכם (יותר מופנה לאדיטורים שמבינים באפקטים)
אם מישהו פרץ את אפטר אפקט פליז תכנסו
מי שמבין באפטר אפקטס..
מי שמבין במיינקראפט פליז תכנסו
מי שעורך באפטר אפקטס איך קוראים לאפקט הזה? פליז אל תסננו זה ממש דחוף אני צריכה את זה עכשיו
מזה fps באפטר אפקט
עזרה בקשר לאהבה והערכה עצמית, פליז תכנסו מי שמבין
מה אתם חושבים על אדיטוריס מקצועים כמו כאלה שעורכים באפטר אפקט?
מי שיודע לערוך באפטר אפקטס, באיזה אפקטים אפשר להשתמש בשביל לעשות צבעים מגניבים לסרטון?
מי שמבין בזום פליז תכנסו
פליז מי שמבין בסימס תכנסו שנייה