9 תשובות
לי שילמו 10 תלוי כמה טיולים את עושה
שואל השאלה:
זאת לא אני אבל היא עושה 3 פעמים בשבוע זה סבבה?
אנונימית
כן זה סבבה מרוויחה טוב לא אמורים להרוויח בזה מלא יש כאלה שלוקחים פחות
שואל השאלה:
20 דקות בערך
אנונימית
זה קצת נראה לי
אני קיבלתי 45 לשעה על שטיפת מכונית מבחוץ
ועל 2 צמידי מקרמה שבקושי עבדתי עליהם קיבלתי 40 אבל זה בגלל שהם היו די מטומטמים אחריי זה הגעתי למצב שצמיד 10 שקלים(^
כן.
20 שקל לשעה טיול לא פחות ולא יותר.
לא מה היא תעשה ב15 שקל תקנה חמצוצים?
אני בוכה^
אם זה ל20 דקות אז לדעתי הם צריכים לתת 20 אבל גם 15 סבבה