5 תשובות
תדבר איתה על זה
לנתק ומהר.
אנשים שונים לגמרי בטלפון ובמציאות.
עדיף שתתנתקי לפני שתתחברו באמת.
אם היא באמת כל מה שאת נגדו, את סתם תמשכי את הקשר ביניכן אם לא תנתקי אותו עכשיו.
במוקדם או מאוחר היא תימאס עלייך
אנשים שונים לגמרי בטלפון ובמציאות.
עדיף שתתנתקי לפני שתתחברו באמת.
אם היא באמת כל מה שאת נגדו, את סתם תמשכי את הקשר ביניכן אם לא תנתקי אותו עכשיו.
במוקדם או מאוחר היא תימאס עלייך
תדברי איתה ואם זה לא יעזור אז לנתק קשר.. יש לי חברה כזאת וזה פשוט בלתי נסבל!
אם היא לא עושה לך טוב נתקי וזריז
הילדה הזאת נשמעת כמוני
שיט...
שיט...
אנונימית
באותו הנושא: