5 תשובות
תדבר איתה על זה
לנתק ומהר.
אנשים שונים לגמרי בטלפון ובמציאות.
עדיף שתתנתקי לפני שתתחברו באמת.
אם היא באמת כל מה שאת נגדו, את סתם תמשכי את הקשר ביניכן אם לא תנתקי אותו עכשיו.
במוקדם או מאוחר היא תימאס עלייך
תדברי איתה ואם זה לא יעזור אז לנתק קשר.. יש לי חברה כזאת וזה פשוט בלתי נסבל!
WFM
אם היא לא עושה לך טוב נתקי וזריז
הילדה הזאת נשמעת כמוני
שיט...
אנונימית