10 תשובות
אממ
מוריד ואין לי כוח להסביר למה
אנונימי
לא מפריע, מקסימום נשחק לפעמים נעשה חיובים וזה יהיה מצחיק, לא יודע למה שזה יוריד למישהו
וואלה זה מגניב
אני לא אוהב כדורסל אבל בנות ספורטאיות זה מעלה לי בכללי
בנות ספורטיביות מעלה לי ממש
כל עוד היא לא טובה ממני;))
אחרת זה מביך
קצת מעלה אבל לא מוריד אני בן אדם ספורטיבי אז מישהי כמוני נשמע אחלה
מוריד קצת
מעלה מאוד
מי שכתב שזה מוריד יכול להסביר למה?
^ אוקיי אני האנונימי הראשון ולא כל כך רציתי להסביר אבל אנסה
אני דתי וזה לא מקובל שבנות עושות ספורט זה מפריע לי קצת (זה לא החלק העיקרי)
אני מעדיף לצאת עם מישהי שאני מרגיש שהיא עדינה כזאת.. זו משיכה את זה בכלל אי אפשר להסביר וזה החלק העיקרי
אנונימי