4 תשובות
עד שיקרה משהו הם לא יפסיקו.. את יודעת אפשר להישאר בבית ולא לקחת סיכון
שואל השאלה:
אני יותר לא הולכת עד שזה מפסיק אבל יש לי גם מבחנים ודברים יואו אפשר להתלונן?
אנונימית
ביזיון, בושה וחרפה. לדעתי זה מספיק טוב
גם אצלנו זה אותו דבר..
אבל חברים שלי מהדרום אמרים שהם מעדיפים ללמוד כל היום ושהמצב יחזור למה שהיה, אז בנתיים עדיף ללמוד ושיהיה אזעקה פעם ב..
את מהמרכז נכון?:)