14 תשובות
פוט לוקר
לך להייט בכפר סבא
972 תל אביב
972 תל אביב
שואל השאלה:
לא מצאתי חנות שנקראת הייט^(?)
ואיך כותבים את הטולי?
לא מצאתי חנות שנקראת הייט^(?)
ואיך כותבים את הטולי?
אנונימי
תקשיב באינסטגרם הכול פייק איזה דגם אתה מחפש אחי אני יעזןר לך
באינסטגרם קוראים לחנות הזאת טולי
ואת הקונקורד מידה 42
יש לי את רויאל בלו מידה 40 דדסטוק
שואל השאלה:
יש עוד אפשרויות?
יש עוד אפשרויות?
אנונימי
שלח לי הודעה בפרטי אחי
שואל השאלה:
לא עזוב אני אזמין מהאינסטגרם וזהו
גם ככה המקוריות יקרות מדי בשבילי
תודה בכל מקרה אחי
לא עזוב אני אזמין מהאינסטגרם וזהו
גם ככה המקוריות יקרות מדי בשבילי
תודה בכל מקרה אחי
אנונימי
מה התקציב אח
איזה מידה אח אני מחזיק את השיקגו וויט הל מידה 42.5
שואל השאלה:
משהו בסגנון של השיקגו אבל לא בהכרח זה ספציפית
משהו בסגנון עם איזה שינוי וזה
משהו בסגנון של השיקגו אבל לא בהכרח זה ספציפית
משהו בסגנון עם איזה שינוי וזה
אנונימי
שואל השאלה:
אני מידה 40
אני מידה 40
אנונימי
באותו הנושא: