5 תשובות
אם את אוהבת טת זה
לא ניראלי זה פשוט קצת חסר תועלת
אני הייתי שנה שעברה וקצת השנה פרשתי לפני חודש בערך כי היה עומס מטורף גם של המשצים וגם של משימות את/ה יכולים לנסות שיעור או שניים אם תאהב/י תוכלי ללכת
אבל ממש כיף שם
לא בואי לצופים