6 תשובות
לא
אנונימי
לא
אנונימי
עצרתי בפרק 50, שיעמם אותי.
כן אחלה סדרה
כעיקרון סדרת קומדיה לא חושבת שאפשר לתת לה את התואר טלנובלה אבל אחלה סדרה ממליצה לך ללכת על סדרות אחרות