9 תשובות
חח צודק בשביל כל אחד ההגדרה למוזיקה איכותית היא אחרת
לכל אחד יש את ההגדרה שלו למוזיקה איכותית.

נכון שזה מעצבן שקובעים עובדה בשאלות, אבל אל תתייחסי לזה יותר מדי.
ולרוב הרוק שהם אוהבים הוא לא רוק טוב. לא צריך לצפות מילדי סטיפס שתהיה להם הבנה מינמלית במוזיקה
טוב נכון יש בזה משהו מכליל...
אבל בסדר יש הרבה ניסוחי שאלות מעצבנים בסטיפס
בתור אחד ששומע רוק - כן זה מטומטם כי לכל אחד יש הגדרה אחרת לאיכותי ואני חושב שאחרים צריכים לחשוב על המוזיקה שהם שומעים בצורה יותר אובייקטיבית... אני שומע מטאל וחושב שחלק מהשירים שאני שומע מדהימים וחלק הם די רעש אבל אני בכל זאת אוהב את זהxd אז אני מבין למה אנשים יכולים להתעצבן מדברים כאלה
אהלן אני (הכנס שם גנרי שקשור לדמות מוזיקאית מרוק) והיום נדבר על הביטלס בפעם ה-146029
וזה תמיד אותו שאלות כמו הטעם שלי איכותי סימן שאלה
^^חח מדויק
well thats kinda tru so..