13 תשובות
תזהרי ממנו.
כנראה או רוצה להשכיב אותך או משהו אבל לא בהכרח בית זה עוד מוקדם ממליצה לך להיזהר
ובטח שאם את הולכת לבית שלו אל תלכי לבד
ובטח שאם את הולכת לבית שלו אל תלכי לבד
היה משהו חשוד בפגישה השנייה או שהיא עוד לא קרתה ?
ברור, תיזהרי ממנו
כנראה.. ממליצה לך להיזהר
אנונימית
תזהרי הוא מחפש מין בטח התערב עם חברים שלו
אנונימית
תבואי עם חברה ותשאירו את הדלת פתוחה
אל תלכי אליו הביתה אם אתם לא ממש מכירים, אין לדעת מה הכוונות שלו.
תיזהרי ממנו כן . יש לו כוונות מעבר כנראה
שואל השאלה:
בפגישה הראשונה היה סבבה לא הטריד לא נגע, טיילנו כזה דיברנו קצת
בפגישה הראשונה היה סבבה לא הטריד לא נגע, טיילנו כזה דיברנו קצת
אנונימית
שואל השאלה:
בני 15
בני 15
אנונימית
תגידי לו בוא אתה לבית שלי
כן תיזהרי את בקושי מכירה אותו אני עדיין לא הייתי הולכת לבית שלו אם הייתי את
באותו הנושא: