11 תשובות
שואל השאלה:
איך אני אוהב תספר הזה
אנונימי
כן אני קראתי (:
אני
כן, אני קראתי (:
זה הספר הכי טוב שקראתי ביי פאר
אני כשהייתי בכיתה ו או משהו לול