8 תשובות
שואל השאלה:
יש לכם עוד פליזוש?
יש לכם עוד פליזוש?
אנונימית
אני הייתי כותבת ''אה תוב הלכתי להתמודד''
חחח זה דיי חלש אבל זה בגלל השעה זה לא אניי
חחח זה דיי חלש אבל זה בגלל השעה זה לא אניי
תלוי אם את רוצה ליפגוע בו או ליצחוק איתו..
אם את אומרת לו "אם היית מספיק גבר היית עוזר לי להתמודד, הינה בדיוק גבר אמיתי שלח הודעה ביוש"
הוא יוכל את האצבעות שלו.
אם את אומרת לו "אם היית מספיק גבר היית עוזר לי להתמודד, הינה בדיוק גבר אמיתי שלח הודעה ביוש"
הוא יוכל את האצבעות שלו.
איתך? בחיים לא
אין לך מה לכתוב...
לפחות הוא לא סימפ
לפחות הוא לא סימפ
"התכוונתי שאתה משעמם אותי"
שואל השאלה:
כדאי לכתוב לו כזה:
אני כבר לא צריכה להתמודד, הבנאדם שרציתי שישלח הודעה, כבר שלח:)
כדאי לכתוב לו כזה:
אני כבר לא צריכה להתמודד, הבנאדם שרציתי שישלח הודעה, כבר שלח:)
אנונימית
לא משנה מה תהיה ביץ
באותו הנושא: