7 תשובות
שואל השאלה:
כן אשמח (;
לדעת כמה היה קשה?
ואם עשית ידני עברת את ההילוך השני?
כי בתכלס נוסעים על 30 קמש לרוב.
ואיזה קטעים מכשילים יש בתלפיות שחשוב לדעת(כמו אין כניסה וכאלה)?
תודהה
כן אשמח (;
לדעת כמה היה קשה?
ואם עשית ידני עברת את ההילוך השני?
כי בתכלס נוסעים על 30 קמש לרוב.
ואיזה קטעים מכשילים יש בתלפיות שחשוב לדעת(כמו אין כניסה וכאלה)?
תודהה
אנונימית
שואל השאלה:
אוף המורה שלי לא לקח אותי לאזור ארנונה ארמון הנציב
מקווה שלא אתבלבל
אוף המורה שלי לא לקח אותי לאזור ארנונה ארמון הנציב
מקווה שלא אתבלבל
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לך אנונימי
תודה לך אנונימי
אנונימית
שואל השאלה:
נכשלתי);
נכשלתי);
אנונימית
שואל השאלה:
הכי מפגר ,עברתי באור ירוק מהבהב
ומותר אבל הוא החליט לבלום אותי ,הטסטרים זה פשוט מסחרה אחת של כסף
הכי מפגר ,עברתי באור ירוק מהבהב
ומותר אבל הוא החליט לבלום אותי ,הטסטרים זה פשוט מסחרה אחת של כסף
אנונימית
שואל השאלה:
מי ישים עליי?
הם כנראה לא יקבלו את הערעור שלי
מי ישים עליי?
הם כנראה לא יקבלו את הערעור שלי
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
באותו הנושא: